Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

wtorek, 14 maja 2013

Oto moja propozycja na zabawę "Zainspiruj sie na wiosnę". W tym tygodniu inspirujemy sie postaciami z Monster High :)

Oto Frankie Stein.
 
 
Wygląd:
 
Ponieważ w jej żyłach nie płynie krew, skóra Frankie ma kolor lodów miętowych. Jej głowa, ręce i nogi trzymają się korpusu dzięki szwom, którymi są przyszyte (niestety bardzo często jej odpadają). Na jej szyi znajdują się dwie śruby wielkości naparstków, służące jej do ładowania się. Frankie stein jedno oko ma zielone, a drugie niebieskie. Jej włosy mają kolor czarny, z białymi pasemkami, oczy pomalowane najczęściej na fioletowo, szaro lub niebiesko a usta na czerwono, różowo bądź niebiesko.
 
Osobowość:
 
Frankie jest dla każdego miła i wyrozumiała. Dziewczyna bardzo łatwo się ekscytuje, a zwłaszcza gdy ma poznać rzecz, z którą jeszcze nie miała do czynienia. Dziewczyna jest zdeterminowa nie chce pozostawać w cieniu, lubi tańczyć (zwłaszcza do piosenek Lady Gagi) - czyli jest całkowitym przeciwieństwem normalski :)
***
 
Wszystkim życze miłego dnia :*
baj :)

21 komentarze:

  1. ciekawa inspiracja podoba mi się, tylko brakuje mi czarnej kreski na fioletowym cieniu ;] czy mi się zdaje czy założyłaś kontakty do tej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko inspiracja , nie chciałam robić takiej samej a jedynie sie upodobnić choć troszkę :) Nie to nie kontakty, zielono oko zabarwione programem :)

      Usuń
    2. masz przepiękne tęczówki aż ci zazdroszczę ;D

      Usuń
  2. Makijaż twarzy o wiele lepszy niż poprzednio :) Jednak ładnie skorygowana cera dużo daje :) U mnie monster ukaże się dziś-jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łooł świetnie :)))) Milenko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przypomina mi tą kobietę z "Laleczki Chucky" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! a nie mogłam sobie przypomnieć, kogo mi tak przypomina :) świetny jak zawsze! ;)

      Usuń
  5. zdolniacha jestes:) pieknie to wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stylizacja i jeszcze opis ! Ekstra, a kolor oczu wymiękam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem dobre odwzorowanie. chociaż tematyka do mnie nie przemawia w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś świetna! <3 Ciągle mnie zachwycasz!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Wszystkie makijaże mi się u CIebie podobają:) Super pomysł z kolorowymi tęczówkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze przeoczyłam ten post!Świetnie wyszło, ten fiolet na powiekach jest cudny.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci wyszło kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko idealnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!