Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

niedziela, 24 listopada 2013

Witajcie!
Dziś mam dla Was post urodzinowy!
Mój blog skończył "Pierwszy Roczek" i korzystając z okazji postanowiłam zorganizować dla Was rozdanie :)
Sponsorem nagród jest znana juz nam wszystkim firma Pierre Rene , której równiez jestem ambasadorką :)
Kochani żeby sie nie rozpisywać - chcialabym bardzo Wam wszystkim podziekować za to, ze jesteście ze mną, że czytacie moje posty, ze komentujecie albo i nie, za to ze tu wchodzicie i podpatrujecie, za to i wszystko inne serdecznie dziekuję!
Napisałam dla Was blisko 170 postów, mam ok 346 stałych obserwatorów a blog wyświetlany był juz ponad 12750 razy :)
Dziekuję :*

Oto nagrody i baner :

Znajdziecie tu między innymi
-podkłady
-cienie
-kredki do oczu
-eyelinery
-błyszczyki
-odżywki do paznokci
(nagrody przydzielam losowo dla kazdej z osób po 1szt.wszystkiego)
 
Nagrody mam przeznaczone dla 3 osób.

Co należy zrobić?
Standardowo :)Wymagania niewielkie
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Umieścić baner urodzinowy u siebie na blogu
3.  Odpowiedz na pytanie: "Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść na codzień" :)
 
Wzór:
Obserwuję jako:
Baner/link/:
Odpowiedź:

Zgłoszenia prosze wpisywac w komentarzach pod tym postem.
 
Rozdanie trwa od teraz do 15.12.2013. w ciągu 3 dni oglosze wyniki i wyślę paczuszki tak by dotarły do Was jeszcze przed Świetami :)

Lista nagród może wzrosnąć, gdyż nadal staram sie o sponsorów!
Będę aktualizować wpis :)

 
Życzę powodzenia!

90 komentarze:

  1. Obserwuję jako: PomalujMnie
    Baner/link/:http://pomalujmnie.blogspot.com/
    Odpowiedź: Nie umiem obejść się bez tuszu do rzęs. Uwielbiam mocno podkreślone oczy i rzęsy do nieba, więc zdecydowanie tusz do rzęs to mój numer 1 wśród kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: MJS Make Up
    Baner/link/: http://mjsmakeup.blogspot.com
    Odpowiedź: Na codzień nie mogłabym się obejść bez podkładu, ponieważ ujednolicona cera daje mi najwięcej pewności siebie i tylko tyle wystarczy do szybkiego, codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Picola
    Baner+link:http://picolaworld.blogspot.com/ >> po prawej stronie :)
    Odpowiedź: Nie mogę żyć bez brązowego cienia - podkreślam nim brwi, dzięki czemu już wyglądam dużo lepiej :D Ponadto z brązowym cieniem zagęszczam rzęsy i wykonturuje delikatnie oko i mogę wyjść do ludzi!

    PS. Kochana gratuluję roku i statystyk! Życzę gorąco, żebyś tu z nami była jak najdłużej, rozwijała cały czas i robiła to co kochasz, no i inspirowała mnie dalej!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Słonecznik
    Baner/link/: http://bambusowy-raj.blogspot.com/
    Odpowiedź: Ja nie umiem się obejść bez toniku do twarzy. Jeśli rano i wieczorem nie przetrę twarzy tonikiem czuję się bardzo niekomfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako:Bery
    Baner/link/:http://berypassions.blogspot.com/
    Odpowiedź:Nie ma co ukrywać,nie obeszła bym sie bez czegos co pomaga mi coś ukryć hehe.PODKŁĄD!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Joanna K
    Banner/link: mycreativemakeup.blogspot.com
    Odpowiedź: Zdecydowanie byłby to podkład matujący, ładnie wyglądająca, jednolita i matowa cera to połowa sukcesu w dążeniu do idealnego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Paulina Chuda
    Baner/link/: www.paulineczkapisze.blogspot.com
    Odpowiedź: Hmm...ciężki wybór, dla osoby, która preferuje mocny makijaż :) jeszcze do niedawna wybrałabym eyeliner/maskarę ale teraz, gdy doszłam do wniosku, że to brwi nadają mojej twarzy wyrazu, nie mogę się obejść bez cienia do brwi, który działa cuda...pozwala nadać im idealny kształt za jednym pociągnięciem pędzelka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Taida Wojciechowska
    Baner/link/: http://xvivideyes.blogspot.com/
    Odpowiedź: Ja nie dam rady bez eyelinera! Jestem ogromną fanką kresek i wolę wyjść bez podkładu niż bez dobrej, widocznej kreski na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Diamante Make Up
    Baner/link/: http://diamante-makeup.blogspot.com
    Odpowiedź: Ciężkie pytanie szczególnie kiedy ktoś lubi się malować na co dzień, a nawet bez mejkapu się nie obejdzie :) Ale jeżeli mam wybierać to tak naprawdę ja na codzień nie obejdę się bez kremu nawilżającego ! Tym bardziej, że używam go każdego dnia nie tylko pod podkład ale też na noc :) Pod podkład ze względu na to, że fluid o wiele lepiej się dopasowuje do mojej cery, dzięki czemu moja buzia o wiele lepiej wygląda , a noc stosuję po prostu pielęgnacyjnie, aby skóra była odżywiona, dotleniona i aby tak szybko się nie starzała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Mój Makijażowy Zawrót Głowy
    Baner/link/: http://makijaze-justyny.blogspot.com/
    Odpowiedź: Hmm no cóż, uwielbiam się malować ale gdybym zz tych wszystkich moich kosmetyków miała wybrać tylko jeden jest nim pięknie pachnący i smakowity błyszczyk do ust z essence który pięknie wygląda na ustach i dodatkowo je nawilża. Mogę nie mieć pomalowanych oczu i nie mieć podkładu na twarzy ale błyszczyk to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Andzia
    Baner/link/: http://kosmetycznyocean.blogspot.com
    Odpowiedź: U mnie nie obejdzie się dzień bez tuszu. Lubię się malować i mieć pełny makijaż, ale gdy mi się spieszy to muszę mieć chociaż tusz. Bez niego ani rusz! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Malinowa Chatka
    Baner/link: http://malinowachatka.blogspot.com/
    Odpowiedź: U mnie najważniejszy to dobry płyn micelarny, do zmywania tych wszystkich kosmetyków, które mam na sobie przez cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako:paradoxa raz
    Baner/link/:paradoxaraz.blogspot.com
    Odpowiedź:To będzie podkład. Nieskaziyelna cera to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Z chęcią tu zaglądam i zaglądać będę :)

    Obserwuję jako: Alka
    Baner/link/: http://alka1989.blogspot.com/ - po prawej stronie
    Odpowiedź: dość często wychodzę do ludzi bez podkładu, ale nie wyobrażam sobie nie umalować rzęs, choćby delikatną warstwę, ale musi być :) Tak więc nie przeżyłabym bez tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje roczku!!!
    Obserwuję jako: Dorota P
    Baner/Link: http://makijazowy-zakatek.blogspot.com/ - z prawej strony
    Odpowiedź: Ja nie mogę obejść się bez eyelinera . Oko z kreseczką wygląda moim zdaniem seksowniej i modeluje kształt , w połączeniu z tuszem do rzęs w chwilkę mamy makijaż prosty a jakże efektowy więc jak dla mnie to eyeliner oraz tusz to podstawa. Przepraszam nie mogłam zdecydować się na jedną rzecz gdyż obydwie są dla mnie w równym stopniu ważne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje kochana! i życzę Ci więcej i lepszych takich roków! (;
    Obserwuje jako: Sylwia Be
    Baner: http://sylwiabe.blogspot.com/ po prawej u góry (;
    Odpowiedź: Zdecydowanie dzień nie obejdzie się bez czegoś do mycia/oczyszczania twarzy! W końcu o cerę trzeba dbać! A nie tylko się malowac (;

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Marlena Ś
    Baner/link/: marlenails.blogspot.com
    Odpowiedź: jako lakierowa maniaczka wybrałabym lakier do paznokci chociaż w formie odżywki bo przecież dłonie to wizytówka każdej z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego naj:) I udanych kolejnych lat:)


    Obserwuję jako: moje Eldorado...
    Baner/link/: lusia1982.blogspot.com
    Odpowiedź: Oj, jest wiele takich kosmetyków:) Pomijam tak podstawowy kosmetyk jak dobry żel do mycia twarzy:) Zdecydowanie nie umiałabym się obyć bez podkładu. Niestety mojej cerze daaaleko do ideału, a nawet kropla podkładu daje mi pewność siebie, więc bez zastanowienia stawiam na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Kana
    Baner/link: www.dbaj-o-wlosy.com
    Odpowiedź: Na co dzień nie mogłabym się obejść bez dobrego żelu oczyszczającego. U mnie sprawdza się świetnie różowy BeBeauty z Biedronki, jest delikatny, nie zapycha i przede wszystkim jest tani. W mojej pielęgnacji cery byłabym w stanie żyć bez kremu czy toniku, ale mycie twarzy to konieczność. Oprócz tego niezbędny jest dla mnie szampon, delikatny bez silnych detergentów.

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja zapraszam na rozdanie cieni i pomadek Sephora na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: pani domu
    Baner/link/: podlinkowany baner w zakładce rozdania: http://panidomunazakupach.blogspot.com/p/rozdania-i-konkursy.html
    Odpowiedź:
    Kosmetyk bez którego nie mogłabym się na co dzień obejść? I zaczęłam się zastanawiam czy to pytanie ogólne czy o kolorówkę. Jeśli ogólne to jakiś ładnie i słodko pachnący żel pod prysznic: spokojnie robiłby za mydło, szampon :)
    Jeśli chodzi o kolorówkę - nie wyobrażam sobie życia bez podkładu i tuszu. Bez cieni, kredek i różu jakoś sobie poradzę, ale tusz i podkład muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Agnieszka S.
    Baner/link/: http://agnieszka-makeup.blogspot.com/
    Odpowiedź: Na co dzień nie mogłabym się obejść bez podkładu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Cosmetic Pleasure
    Baner/link/: cosmetic-pleasure.blogspot.com
    Odpowiedź: Kosmetykiem bez którego nie umiem się obejść jest antyperspirant. Nawet jeśli nie wychodzę z domu, nie robię makijażu, nawet jak leże chora w łóżku antyperspirant musi być użyty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Tobie roczku!Życzę jeszcze wielu, wielu lat!!!!:)
    Obserwuję jako:Justyna Skrzeczkowska
    Baner/link/:http://barwna-barwnepasje.blogspot.com/
    Odpowiedź:Bez podkładu jeszcze mogłabym żyć, ale już bez tuszu do rzęs nie! :) Dzięki niemu oprawa oczu zupełnie się zmienia, nasze oko nabiera bardziej zalotnego spojrzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako:Naughty Girlhttp://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Baner/link/:http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Odpowiedź:bez żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Syl Wia (Sylcia91x)
    Baner/link/: http://sylcia91x.blogspot.co.uk/
    Odpowiedź: Bez tuszu do rzęs, mimo że mam problemy z niedoskonałościami i może powinnam wybrać podkład, to jednak tuszu używam od zawsze i bez nie go nie mam oczu haha, bo mam bardzo jasne rzęsy, choć z natury włosy mam ciemne...A co do pielęgnacji mydło/żel do mycia/szampon coś co pozwoli nam być czystym i zadbanym.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam Cię serdecznie. :)
    Chciałabym Cię powiadomić, iż do tej pory byłaś obserwatorka mojego bloga http://beauty--corner.blogspot.com/ jednakże, zgubiłam hasło do niego i dlatego tez postanowiłam po dłuższym czasie założyć kolejnego aby kontynuować swoja działalność. Dlatego też zapraszam Cię na http://mrs--beautiful.blogspot.com gdzie będę zamieszczać teraz nowe posty.! Oczywiście będzie mi miło jeśli zechcesz w dalszym ciągu mnie obserwować. Ja już dodałam Cię do swoich obserwatorów :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru oraz weekendu.
    Cam.

    PS Z miłą chęcią wezme udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Pamircia
    Baner/link/: http://www.kosmetyczne-widzimisie.blogspot.com
    Odpowiedź: Nie mogłabym się obejść bez podkładu. Co jak co, ale on jednak choć trochę (lub całkowicie) zakryje to, co zakryć trzeba. Wyrówna także koloryt. A mój ulubiony Rimmel wake me up nadaje dodatkowo cerze zdrowego blasku. Czasem to wszystko, czego mi potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Agata
    Baner/link: http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/
    Odpowiedź: Nie mam jednoznacznej odpowiedzi na pytanie. Ja jestem totalną kosmetykomaniaczką i nie potrafię wybrać jednego kosmetyku. Każdy jest dla mnie ważny, ten do pielęgnacji i do makijażu. Każdy spełnia swoją rolę i wszystkie się ze sobą uzupełniają. Jednak kosmetyk, którego już prawdopodobnie nie zamienię na żaden inny to Aqua Brow z MUFE, bo inne możliwe że będę zmieniać, bo jestem ciekawa nowości, ale szczerze wątpię, że mogłabym znaleźć coś jeszcze lepszego do makijażu brwi :)

    Pozdrawiam i zapraszam również na mój konkurs, do wygrania jest zestaw kosmetyków marki Tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Patrycja Nowak
    Banner/link: http://kosmetyki-patrycji.blogspot.com/
    Odpowiedź: Nie mogłabym się obejść od tuszu do rzęs. Mam do nich sentymentalne podejście, bo to tusz był pierwszym kosmetykiem, oprócz pielęgnacyjnych w moim życiu. Lubię mieć podkreślone rzęsy i nie maluję ich tylko do szkoły (przez regulamin, który na to nie pozwala :( )

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Lusi
    Banner/link: http://lusinspiration.blogspot.com/
    Odpowiedź: Nie obeszłabym się bez korektora do twarzy, gdyż mam cerę problematyczną (wypryski, ślady itp) i jak zamaskuję je korektorem czuję się lepiej i bardziej pewna siebie. Do tego często miewam cienie pod oczami i bez korektora czasami wyglądam jak panda:-D Także KOREKTOR nr ONE:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Edyta H.
    Baner/link/: http://allthesnuff.blogspot.com
    Odpowiedź: No cóż.. Wahałabym się pomiędzy podkładem a tuszem do rzęs.. Bardzo trudny dla mnie wybór, nie dałoby się zrobić jakiejś hybrydy tuszowo-podkładowej? :D Ale jeśli już miałabym wybrać, z czym zabrać się na bezludną wyspę... z podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Omg Spoczi
    Baner/link/: http://dziewczynazjasla.blogspot.com/
    Odpowiedź: Na co dzień nie wyobrażam sobie życia bez tuszu do rzęs ;D mam białe brwi i białe rzęsy a włosy czarne na upartego tuszem zmaluję i rzęsy i brwi ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: ciaach
    Baner/link/: http://healthylifestyleisthebestremedy.blogspot.com/
    Odpowiedź: na co dzień nie mogłabym się obejść bez pudru matującego... mam skórę tłustą, więc taki puder jest dla mnie wybawieniem! nigdzie sie bez niego nie ruszam i zawsze mam go w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako:dagmaragryksa
    email:niuniaa19935@wp.pl
    Odpowiedź: na co dzień nie mogłabym się obejść bez pudru matującego, bez korektora rowniez :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Yasinisi
    Baner/link/: http://yasinisi.blogspot.com/
    Odpowiedź: Pierwsza myśl to lakiery do paznokci, bo jako lakieromaniaczka nie wyobrażam sobie bez nich życia, ale niestety na co dzień nie ma szans żebym obyła się bez podkładu, bo moja cera do nieskazitelnych nie należy..

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: magicgrey
    Baner magicgrey.blogspot.com
    Odp: Akurat na takie pytanie odpowiedź jest dla mnie prosta, kosmetykiem takim jest bezapelacyjnie tusz do rzęs, bez niego się raczej nie ruszam, mam dość jasną oprawę oczu i bez tuszu wydaje mi się że w ogóle nie widać moich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuje jako Katharina kasia
    baner tak http://thekatharinaa.blogspot.ch/
    odp.Dla mnie takim produktem jest podkład lub krem bb Mam spore problemy z moja cera i potrzebuje krycia hi hi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Daria Pichlak
    Baner/link/: http://szalonadarmowka.blogspot.com/
    Odpowiedź: na co dzień nie mogłabym się obejść bez błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Karolina Błażejewska
    Baner/link/: Tak, u mnie na blogu : http://wlosomaniakaroli.blogspot.com/
    Odpowiedź: Bez kremu nivea ! nie wyobrazam sobie bo wedty moja skora jest sucha, popekana. Nie musze miec masy podkladow wystarczy dbry kremik i skora od razu jest miękka i nawilzona :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: od dawna obserwuję jako gosia mysz
    Baner/link/:http://gosiamysz.blogspot.com/
    Odpowiedź:Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść na co dzień
    Jeśli jestem w domu dłuższy czas staram się moja twarz tylko nawilżać dostarczać jej cennych składników. Więc kosmetyki mogłaby by w tym czasie nie istnieć bo stawiam na pielęgnacje
    Kosmetyk bez którego do niedawna bym nie wyszła z domu to podkład. Nawet gdy szłam do sklepu musiałam go mieć nałożonego. Ale od czasu gdy prowadzę bloga robię wszystko żeby i bez kosmetyków wyglądać ładnie Dlatego wykonałam zabieg zamykania naczynek a przede mną zabieg usuwania rumienia. Więc odpowiedz na pytanie gdyby zostało zadane miesiąc temu byłby podkład

    Takim typowym kosmetykiem bez którego nie mogę się obejść na dzień dzisiejszy jest balsam błyszczyk do ust. Mam ich kilkanaście praktycznie w każdej kieszonce torebki czy kurtki w szufladach na szafce. Lubię mieć takie produkty pod ręka. Nawet gdy nie mam suchych ust przyjemność ich malowania odruch zostaje.

    pozdrawiam i dziękuje za wizytę
    przyznam szczerze że zestaw nagród jest imponujący zawłaszcza ze firma ma jakościowo naprawdę świetne produkty

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako 88macola
    Link do rozdania z prawej strony na 88macola.blogspot.pl
    Absolutnie nie mogłabym się obejść bez tuszu do rzęs. Mogę nie użyć podkładu, różu, eyelinera, szminki, błyszczyku, ale bez maskary czuję się jakbym wyszła prosto z wody. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście 88macola.blogspot.COM
      Przepraszam za pomyłkę

      Usuń

  43. Obserwuję jako: Milena M
    Baner/link/: http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/
    Odpowiedź: nie wyobrażam sobie życia bez dwóch kosmetyków: ochronnej pomadki do ust i kremu do rąk, moja skóra jest sucha jak wiór, dlatego muszę regularnie nawilżać usta i dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako:kafetka
    Baner/link/:http://kafetkowy.blogspot.com/2013/12/biore-udzia-w-rozdaniach.html
    Odpowiedź:tusz bezapelacyjnie jest podstawowym kosmetykiem, który muszę mieć pod ręką... nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez podkreślonych rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje pierwszego roczku Kochana! <3 :) Oby tak dalej, a nawet jeszcze lepiej! :)
    Obserwuję jako: inka2504
    Baner/link/: http://inka2504.blogspot.fi/
    Odpowiedź: Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, bo bez wielu produktów nie mogłabym się obejść ale w ostatnich czasach byłyby to zdecydowanie żele i kremy nawilżające Lumene, świetne, bazujące na naturalnych składnikach kremy, które uratowały moją cerę przez przesuszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: Inszaa
    Baner/link:http://inszaa.blogspot.com/
    Odpowiedź: Jest wiele takich kosmetyków, ale najbardziej nie mogła bym się obejść bez kremu nawilżającego, który koi moja cerę po umyciu(demakijażu) gdy jest sucha i mam uczucie ściągania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję, jako Wioletta Dzięcioł (jestem tu nowa i mam nadzieję, że za rok będzie nas jeszcze więcej)
    Niestety pomimo tego, iż czytam kilka blogów - sama go nie posiadam. Bez sensu jest również zakładanie pustego bloga tylko po to, by wziąć udział w konkursie. Postanowiłam więc udostępnić info na facebook'u - jeśli uznasz to, jako niespełnienie warunków konkursu - to po prostu mnie zdyskwalifikujesz :)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=653918974652615&id=100001035547890
    Kompletnie nie wyobrażam sobie dnia bez podkładu - matującego i kryjącego.

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Weronika M / Isztarin
    Baner/link/: http://isztarin.blogspot.com/2013/12/rozdanie-u-makeupmilomaniablogspotcom.html
    Odpowiedź: Czarny eyeliner w żelu.... często zapominam pomalować rzęs jak się spieszę.... ale jeśli mam wyjść gdzieś dalej niż "do sklepu i z powrotem" zawsze mam oczy pomalowane eyelinerem :), a takim w żelu jest mi najwygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuje jako : kwiatuszekk95
    Banner : http://kwiatuszekk95.blogspot.com/
    Odpowiedź: Nie mogłabym się obejść bez podkładu ponieważ mam cerę z niedoskonałościami i po prostu muszę to jakoś maskować :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Paula S .
    Baner/link/: http://land-of-bliss.blogspot.com/
    Odpowiedź: Oczywiście jest to balsam do ust blistex , nie cierpię gdy moje usta pierzchnął , po raz wygląda to bardzo nieestetycznie po dwa uczucie ściągnięcia i wyczuwalne suche skórki to coś okropnego , ale znalazłam na to idealny sposób , odrobina balsamu blistex i po chwili usta są mięciutkie , spierzchnięcie znika i pozostawia delikatne mrowienie na usteczkach , i piękny wyczuwalny zapach mięty ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: Camille
    Baner: camille-beauty.blogspot.com
    Odpowiedź: Zdecydowanie nie mogłabym się obejść bez tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: Tiffany Blue
    Baner/link/: http://tiffanyblueline.blogspot.com/
    Odpowiedź: Zdarza mi się wyjść z domu bez makijażu, ale jednej rzeczy nigdy nie zapominam. Są nawilżające preparaty, pomadki i masełka do ust. Nienawidzę suchych i spierzchniętych ust, dlatego zawsze mam tych kosmetyków sporo. Szczególnie zimą masełko Nivea to mój nr1.

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Megi
    Baner/link/: http://duszy-czar.blogspot.com/
    Odpowiedź: Pomadka do ust to obowiązkowy element każdego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: Madzia Cz
    Baner/link/: http://madziaaa3.blogspot.com/2013/12/rozdanie.html
    Odpowiedź: Uwielbiam kosmetyki i makijaż, ale całe szczęście nie jest to dla mnie mus, tylko możliwość upiększenia. Więc prawdę napiszę, że kosmetykiem, bez którego się nie obejdę, jest krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: Adżatka
    baner: http://agatasamulak.blogspot.com/
    Odpowiedź: od niedawna nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez kremu pod makijaż z Soraya. Sprawia on naprawdę niesamowite cuda z moją twarzą a makijaż utrzymuje sie CAŁY dzień! ;) Jest moim nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: glammadame1990
    Baner/link/: glammadame1990.blogspot.com
    Odpowiedź: Nie wyobrażam sobie makijażu bez tuszu do rzęs. To dla mnie absolutna podstawa i nawet kiedy nie używam innych cudów tusz musi być :) Podkreśla oko i nadaje twarzy wyrazu.

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako: KaTT
    Baner/link/: http://pannakatt.blogspot.com/
    Odpowiedź: A ja nie potrafiłabym się obejść bez różu do policzków lub brązu (w zależności od pory roku). Dzięki tym kosmetykom moja twarz jest idealnie wyprofilowana a kości policzkowe podkreślone, coś co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: Basia Szczęsna
    Baner/link/: http://cosmeticsandbooks.blogspot.com/
    Odpowiedź: Odpowiedź jest banalnie prosta. Nie mogłabym się obejść bez mydła aleppo :D
    A dlaczego? Mogę nim umyć twarz, włosy, całe ciało. Ma ono właściwości lecznicze i nawilżające więc jest to mój nr 1 w pielęgnacji :) Gdyby kosmici chcieli porwać wszystkie nasze kosmetyki to niech zostawią chociaż aleppo :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: Gociaczek N
    Baner/link/: tak - http://bluebrush87.blogspot.com/
    Odpowiedź: Moja odpowiedź będzie krótka i zwięzła - Ponieważ mam problematyczną cerę, nie wyobrażam sobie kosmetycznego życia bez korektora i dobrego matującego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się i ja :)

    Obserwuje jako: Iwona K
    Baner/link: tak, http://ivi-art.blogspot.com/
    Odpowiedź: na co dzień nie mogłabym się obejść bez fluidu, bez tego jakos mi po prostu "dziwnie" ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako:Sabii
    Baner/link/:isthemagichereforever.blogspot.com/
    Odpowiedź: Bez toniku, co wieczór i o poranku odświeżam buźkę, aby lepiej się czuła, lepiej wyglądała i makijaż lepiej się nakładał:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuje jako: Berenika Testuje
    Banner: http://berenikatestuje.blogspot.com/
    Nie mogłabym sie obejść bez toniku matujacego - dzieki niemu moja cera się nie świeci i jest cały dzień swieża:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako Ewa Cieślak
    baner http://kosmetycznieizpasja.blogspot.com/
    Nie mogłabym się obejśc bez dobrego tuszu do rzęs, oczy to podstawa.. czuję się naga jak nie mam tuszu na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako: Katrin
    Baner/link/: Tak http://beaut-y-ou.blogspot.com/
    Odpowiedź: Jeszcze do niedawna odpowiedziałabym na Twoje pytanie, że podkład. Ale od kiedy stałam się maniaczką urodową stawiam przede wszystkim na komfort i naturalność także nie obeszłabym się bez płynu miceralnego i kremu nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuje jako Ewelina L
    Baner http://secretaddiction86.blogspot.com/
    Odp: Nie mogłabym się obyć bez kremu oraz żelu do oczyszczania do twarzy, pielęgnacja to dla mnie podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: Neonowa
    Baner/link/: http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    Odpowiedź: Chciałam napisać, że nie mogłabym się obejść bez tuszu do rzęs, bo uwielbiam (i czuję taką potrzebę), aby mieć mocno podkreślone oko, jednak po chwili namysłu stwierdziłam, że kolorówka jak kolorówka, ale krem to ja twarzy mieć muszę! Należę do wrażliwców, dlatego bez kremu czuję się niekomfortowo, moja skóra jest ściągnięta i takim też efektem dopomina się ona samoistnie o pielęgnację;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: Shion Kashiwazaki
    Baner/link/: http://gwiyomigoyangi.blogspot.com/
    Odpowiedź: Na co dzień nie mogłabym się obejść bez płynu micelarnego. ;) W końcu coś musi zmyć wszelkie kosmetyki, kurze, pyłki i inne substancje z twarzy. :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: Nata lia
    Baner/link/: http://nataliabloguuje.blogspot.com/
    Odpowiedź tusz i eyeliner to podstawa mojego makijażu ;))

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: Rincewind99
    Baner/link/: pasek po prawej http://rincewind99.blogspot.com/
    Odpowiedź: Nie mogłabym się obejść bez pudru matującego. Jako właścicielka skóry mieszanej cierpię na wiecznie świecącą się strefę T - dzięki dobremu pudrowi wyglądam "jak człowiek" i czuję się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako : andziusiaa9696
    Baner /link : Nie
    Odpowiedź : Na co dzień nie mogłabym się obejść bez podkładu
    Email : andziusiaa9696@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratulujemy osiągniętych wyników:)
    Obserwuję jako: green eyes
    Baner/link/: http://greeneyesinmakeup.blogspot.com/
    Odpowiedź: Podkład delikatnie kryjący i rozświetlający, z nim po prostu czujemy się pewniej, a na twarzy wygląda tak naturalnie, że inni mogą się tylko zastanawiać czy to nasz wewnętrzny blask czy makijaż:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako: Chelsea Lena
    Baner/link/: http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Odpowiedź: Na co dzień nie mogę się objeść bez pomadki ochronnej do ust, bo mam fioła na ich punkcie i nie chcę dopuścić do ich spierzchnięcia - szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako: zaplatane siostry
    Baner/link/: splociki.blogspot.com
    Odpowiedź: Zdecydowanie bez białej kredki- mając mało czasu pięknie można rozświetlić nią policzki, delikatnie podkreślić kształt ust i rozjaśnić zmęczone oczy

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: Viviana
    Baner/link: http://w-krainie-mysli.blogspot.com/ - po prawej stronie
    Odpowiedź: Nie mogę obejść się bez korektora płynnego, bo zakrywam nic przebarwienia, drobne krostki i cienie pod oczami i wtedy byłabym w stanie tak wyjść bez reszty makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako: Invisible
    Baner/link/: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com
    Odpowiedź: Nie mogłabym się obejść bez pomadki ochronnej, mgiełki zapachowej (najlepiej o zapachu Gardenii) i tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako: raeszka
    Baner/link/: http://raeszka.blogspot.com/
    Odpowiedź: u mnie nie może zabraknąć tuszu do rzęs i kredki do oczów.

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako: pomalujmipokoj
    Baner/link/: http://pomalujmipokoj.blogspot.com/
    Odpowiedź: Na co dzień nie mogłabym się obejść bez podkładu, które kamufluje mankamenty mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako: Magia Urody
    Baner/link/: http://pustkawportfelu.blogspot.com
    Odpowiedź: Na co dzień nie mogłabym się obejść bez kilku kosmetyków, nie potrafię wybrać jednego z nich. Przede wszystkim zaliczam do nich krem do twarzy, który nawilża, podkładu, którym kryje moje małe niedoskonałości cery, pudru, który daje efekt matowienia na cały dzień, a także tuszu który podkreśla moje oczy, nadając im głębi.

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako: Kaśka
    Baner/link/: http://testowanie-recenzje-opinie.blogspot.com/
    Odpowiedź: Hm... bez mydła oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako: transe
    Baner/link/: http://touchablesadness.blogspot.com/
    Odpowiedź: Jeżeli chodzi o pielęgnacyjny kosmetyk, to na pewno nie obeszłabym się bez mydła aleppo. Jest ono wielofunkcyjne, więc dlatego mój wybór padł na nie. Umyję nim całe ciało, twarz, włosy. Skóra jest jaśniejsza, promienna, odżywiona i oczyszczona, więc to w ostateczności by wystarczyło. Jeśli chodzi o kolorówkę, to ja bez problemu potrafię się obejść bez makijażu. Jedynym problemem mojej jasnej skóry są naczynka na obrzeżach noska. Więc jedyne bez czego nie mogłabym się obejść to nawilżająca i lekko koloryzująca pomadka do ust w kolorze wiśni. Moje usta szybko się wysuszają i pieką, więc zawsze muszę mieć po ręką pomadkę, a w dodatku jej kolor nadaje mi nowego wyrazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako: Missisipi
    Baner/link/: http://psiaki-swiata.blogspot.com/
    Odpowiedź: Nie mogę się obejść bez błyszczyka o smaku wanilii, musu do ciała i tuszu do rzęs :>

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: Karolina Furgacz
    Baner/link/: https://www.facebook.com/karolina.furgacz.7/posts/186837018177286
    Odpowiedź: Nie mogę obejść się bez odżywki gliss kur w sprayu, kiedy rano wstaję moje włosy wyglądają jak by piorun w rabarbar strzelił i właśnie moja kochana psikawka nadaje im miękkość i jakiś wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako: Marzena Próchniak
    Baner: http://marzena84beauty.blogspot.com
    Odpowiedź: Kiedyś go nie używałam, teraz nie mogłabym się bez niego obejść, a mowa o pudrze brązującym. Przy jego pomocy można "opalić" nie tylko twarz ale i ramiona, dekolt, czy nawet nogi :) Stosuję go jako puder lub róż. Puder brązujący potrafi idealnie wymodelować moją buźkę, uwydatnić to, co chcę by było widoczne, a zakryć niepotrzebne "niedoskonałości".

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako: anioleek89
    Baner: http://anioleek89.blogspot.com/
    Odpowiedź: Takich kosmetyków, bez których nie mogłabym się obejść jest wiele, ale jeśli muszę już wybrać jeden, to będzie to tusz do rzęs. Lubię mieć podkreślone oczy, a dobry tusz potrafi zdziałać cuda i sprawia, że rzęsy wydają się bardziej gęste, nabierają kolorytu no i są wydłużone ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako: Monika P.
    Baner: http://wszystkowo.blogspot.com/
    Odpowiedź: W życiu codziennym musi mi towarzyszyć zawsze maskara, którą podkreślam swoje spojrzenie :) Dzięki niej moje jasne rzęsy stają się kruczo-czarne i podkręcone.

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako: dobiezka
    Baner/link/: http://wlosowomi.blogspot.com/
    Odpowiedź: Bez oliwy z oliwek - jeśli zaliczymy ją do naturalnych kosmetyków. Jest to dla mnie uniwersalny produkt, który wspaniale nawilża moje ciało, dodaje blasku moim włosom, zmywa makijaż bez podrażneinia oczu, pielęgnuje paznockie oraz pysznie smakuje w sałatce;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!