Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

 
Dziś Walentynki, więc i ja postanowiłam cos zmalować na buźce :) Niby nic ale zawsze to inaczej :)
Oto co stworzyłam:
 
 
I z tej okazji ułożyłam rymowankę :)
"Na górze róże na dole cukierki...
niech się kochają wszystkie blogerki...:)"

 
I czy ktoś obchodzi ten dzień..czy też nie, to chciałabym Wam życzyć by miłosć towarzyszyła Wam kazdego dnia nie tylko 14 Lutego :)
Moja miłość ma dwa imiona : "Mamo" i "Żono" :) i jestem HAPPY :)
Buźki kochane!

14 komentarze:

  1. Świetna rymowanka i makijaż idealny na dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję :) sama śmiałam sie do siebie jak to pisałam :)

      Usuń
  2. Hahahaha:D rymowanka mnie tak rozbawiła, że się sama do siebie teraz śmieję :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszedł ten makijaż, a rymowanka przednia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijazyk bardzo oryginalny :) i super rymowanka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak niech sie kochają wszystkie blogerki, bo chyba róznie ty bywa....Makijaż bardzo walentynkowy, mam nadzieję, że wieczór miałaś romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh dobry rym , jeszcze jakis tłusty bits do tego i mozemy stworzyc własny hymn blogerek:D
    ale oryginalne masz to oczko bardzo pomysłowa kobieto
    !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Berusławą hmny to dobry pomysł :)))
    a oczko ulallaa :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna rymowanka a makijaż jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż zupełnie inny niż wszystkie oglądane, ale uroczy! :)
    No i przede wszystkim wierszyk - cudowny! Ja zostałam uraczona trochę innym, też zacytuję:
    "na górze róże, na dole warzywko
    pierniczę kwiatki i kupię Ci piwko" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny makijaż ,podoba mi się te serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!