Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

środa, 13 lutego 2013

Dziś zrobiłam zaległy projekt kolory tęczy gdzie kolorami głównymi był pomarańcz, fiolet i niebieski. Czasu miałam niewiele ale coś tam namazałam, myślałam ,że wyszło całkiem całkiem ale niestety nie jestem zadowolona z efektów więc wstawiam tylko 2 zdjęcia bo reszta się nie nadaje :)


Do jego wykonania użyłam mojej nowej paletki technics, bardzo kolorowej :) pigmentacja zachwyca! jednak żałuje ,że nie ma w niej ani jednego matowego kolorku.

 
Dziś wstawiam ten pościk na szybko :) i piszę następne!
baj baj :*

 

8 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba, kojarzysz mi się z jakąś bajkową syreną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z narja . Jak z bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzieki w bajkach mogłabym grać co najwyżej wiedzmy :D

      Usuń
  3. Czasu niewiele? Kurcze, jakbym robiła takie rzeczy na szybkiego... ehh...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak siadłam przed lustrem i tylko na zegarek zerkałam by zdążyć na czas hehe :)

      Usuń
  4. wspaniala,nie rozumiem twojego niezadowolenie.Niejedna z nas chcialaby posiadac takie zdolnosci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!