Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

środa, 20 lutego 2013

Witajcie dziewczyny, kilka z Was namawia mnie na zorganizowanie zabawy, makijażowej oczywiście i powiem szczerze ,że dało mi to dużo do myślenia  :)
Teraz trwa 6 tydzień Projektu kolory tęczy a za tydzień kończy się nasza zabawa, którą zorganizowała dla nas Asia- Projekt Kolory Tęczy
Uwielbiam takie zabawy, szczególnie jesli są bardzo kreatywne i można pokazac w makijażu coś niecodziennego :)
Pomyslałam,że mogłabym zorganizować zabawę w "Makijażowe Stylizacje".


Celem byłoby wykonanie całej makijażowej stylizacji na dany temat w tygodniu. I tu mogłyby wykazac się też dziewczyny, które uwielbiają robić nie tylko zwykłe makijaże ale i równiez stylizacje, udziwnienia, wyklejanki, charakteryzacje itp...

Zabawę byśmy rozpoczęły od marca, mniej więcej  w pierwszym tygodniu czyli od ok. 4 marca(poniedziałek)

W Waszych stylizacjach możecie wykorzystać rekwizyty(czapki, naklejki, maski, farby, biżuterię  papiery i co tylko dusza zapragnie ) chodzi mi o to by nasze "Makijażowe Stylizacje" nie były poprostu makijażami "oka" ale pracami nawet na miarę charakteryzacji czy sesji zdjęciowych :)

Dlatego pytam- CZY BYŁBY KTOŚ CHĘTNY? :)

Przykładowe tematy (które nie do końca jeszcze przemyślałam) to np:
 "Makijażowa Stylizacja"- kosmos, galaktyka, wszechświat-i tu tworzymy co nam tylko wpadnie do głowy :)
Kolejna "Makijażowa stylizacja"- wybrana postać z bajki (i tu zaproponuję kilka postaci z bajek , które zechciałabym byśmy wykonały na sobie )
Kolejna propozycja to np: "Makijażowa Stylizacja"- zimowa, wiosenna(ze względu na porę roku).

 Zawsze chciałam wykonać coś takiego jak Gyuaru czy Creepy Doll, charakteryzacja postarzania(hehe np, jak byśmy wyglądały za 50 lat? hi hi) lub byśmy stworzyły z siebie sobowtóry znanych osób (napewno jesteśmy podobne do kogoś znanego a odrobina stylizacji nam by jeszcze w tym pomogła ).
Myslałam zeby jeszcze zrobić np stylizację owocową(np, koloryzacja ust na jakis owoc)lub jakiegoś zwierzaczka na nich zrobić :) Ale i tez można by było wykonac charakteryzację jakiegos zwierzęcia :)

Co Wy na to?

Może macie jakiś inny pomysł? czekam na jakis odezw od Was :)

 Dajcie znac to stworzę jakis plan działania, regulamin itp do końca lutego- a ruszyłybyśmy od 4 marca :)

Oczywiście terminy i tematy dostosuję do waszych oczekiwań i wezmę pod uwagę każdą propozycję :)

Dodatkowo zastanawiam się nad wyróżnianiem prac tygodnia i drobnymi nagrodami :) Myślę, że miło by było gdybyście wiedziały ,że Wasze prace zajmą miejsce w "wirtualnej galerii" i dodatkowo mogą być wyróżnione i nagrodzone?

Osoby chętne proszę o wpisanie się pod tym postem:
Zgłaszam się - (i link do Waszego bloga)

Każdy, kto zgłosi się już do tej zabawy, umieszcza na swojej stronie baner, by jak najwięcej bloggerek mogło dowiedzieć się o "Makijażowych Stylizacjach" :)

14 komentarze:

  1. Ciekawe, może się zgłoszę, ale poczekam jak będzie już konkretniejszy plan na kolejne tygodnie :) Na razie ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysl! Ja osobiście bardzo chętnie wezmę udzial, bo lubię sobie 'poudziwniać' ... ;)
    Już się nie mogę doczekać... Idę szykować pędzle... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również sadze,iż to świetny pomysł i jak najbardziej jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jak najbardziej ZA i uważam, że świetnie się nadajesz, żeby wprowadzić w życie taki "ruch makijażowy" :) Bardzo chętnie wzięłabym udział i mam ochocze nastawienie do każdej propozycji, którą wymieniłaś. (też zawsze chciałam spróbować makijaż Gyuaru!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysl :D zdj wymiata :D
    pewnie wziełabym udział;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, warto się nad tym zastanowić:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Okey dziewczyny widzę, że jest juz Was conajmniej 6 + ja :) czyli zabawę trzeba "montować" :D
    Mam nadzieję, że jeszcze ktoś się do nas dołączy, jak nie teraz sie zdeklaruje to może w trakcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się taki plan :) Jedynie zawsze w tych zabawach boje się jak będzie u mnie z czasem. Ale przyznam szczerzę, że nei koniecznie chciałabym jeszcze raz robić makijaż gyaru, który już robiłam przede wszystkim dlatego, że po publikacji był straszny odzew odnośnie mojej znajomości kultury gyaru, itd itd ;)
    Wstępnie jednak jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł jest extra! Chodź wolałabym aby taki projekt ruszył wiosną albo latem, kiedy są dłuższe dni i światła więcej, lepsze fotki wychodzą.No i takie artystyczne makijaże wymagają czasu. Zobaczę jeszcze.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysl Justynko :) teraz jest troszke spokojniejszy sezon (bo brak imprez i makijaży) więc myślę, że zawsze cos się wymyśli by zrobic fotki jeszcze za dnia :) Jedne makijaże będą bardziej pracochłonne inne już mniej :)
      Zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  10. Oczywiście jeszcze ja się zgłaszam;)
    www.wkrainiemakijazu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama myślałam nad tym, by zrobić jakiś projekt makijażowy, ale mnie wyprzedziłaś:P
    W sumie to cieszę się, lubię brać udział w takich zabawach.
    Postarzanie to genialny pomysł, zmusiłoby mnie to do nauki sztuki postarzania twarzy.
    Pomimo matury w tym roku, mówię stanowcze TAK, BIORĘ UDZIAŁ
    eyeshadowgirl94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa! Biorę udział :)
    http://paaulinaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!