Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

piątek, 9 sierpnia 2013

Mój ostatni ulubieniec do ust- to właśnie błyszczyk Flormar Long Wearing Lip Gloss -kolor L 402.





Daje ustom taką metaliczną jakby hologramowa poświatę, dodatkowo zawiera mieniące się drobinki, które pomimo "zjadania" sie po pewnym czasie nadal są widoczne na ustach i przykuwają uwagę :)
Lubie taki efekt, lubię gdy błyszczy a zarazem ma dyskretny kolor!
Błyszczyk charakteryzuje się niezłą trwałością, na ustach utrzymuje sie do kilku godzin, nie jest typowym "mordoklejkiem"- nie mamy uczucia klejenia się co zazwyczaj występuje w innych tego typu kosmetykach. Ładnie rozprowadza się na ustach, ma wygodny aplikator-prosty, bez wygięcia w żadną stronę.
Zapach i smak delikatny lekko słodkawy, nie drażniący.
Świetnie wygląda w połączeniu z pomadkami, nadając efekt błyszczenia bądź delikatnie rozjasniając mocniejszy kolor.

Błyszczyk Long Wearing Flormar L 402
*
O czym zapewnia producent:
 
Długotrwały błyszczyk nadaje ustom atrakcyjny i uwodzicielski wygląd.
Dzięki właściwościom odżywczym zmiękcza usta i nadaje im lśniący efekt.
Masło shea i masło mango zapewniają ustom odpowiednią wilgotność i
elastyczność. Natomiast świecące polimery nadają ustom wspaniałego
połysku.
*
Z tego typu błyszczyków jest wiele kolorów do wyboru.  Myślę, że każda z Was znalazłaby cos dla siebie! Fajna jakość a w niskiej cenie bo ok. 15 zł.
 

 Kosmetyki Flormar możecie zamówić na stronie- Flormar
a jeśli jesteście z Suwałk to zapraszam do C.H. Plaza Suwałki- stoisko Flormar :)
Niebawem kolejne recenzje!
:)

12 komentarze:

  1. Ładny, naturalny kolorek :) Podoba mi się jeszcze L412 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo piękny błyszczyk Kochana :)
    ale ślicznie Twoje usta w nim wyglądają :)) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda kapitalnie :D Ale jeszcze nigdy go nie widziałam w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda choć ja wybrałabym ciemniejszy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też go mam tylko bez drobinek w jasnym różu - uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też go mam tylko w fuksjowym różu bez drobinek i też go lubię :)) (L420- nie widzę go na obrazku)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam chyba nie bardzo, ale jak napisałaś - z pomadkami łącząc go to chętnie bym zobaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek ale wolę pomadki ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie błyszczyk sie prezentuje...bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No śliczny śliczny! Ja jakos zrazilam się do marki Flormar,miaam kilka kosmetyków i nic mi się nie sprawdziło,ale moze trzeba spróbować jeszcze raz,bo kolory blyszczykow kusza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda na Twoich ustach :) Piękny odcień.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!