Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

środa, 2 maja 2018

Witajcie!
Dziś chciałabym poruszyć temat rzęs, bo przecież każda z nas je uwielbia! Każda tez podejrzewam, że ma swoje ulubione, jedne przedłużają -zagęszczają metodami objętościowymi inne doklejają rzęsy na pasku (a modeli na rynku jest już megaaa dużo) inne natomiast wolą efekt podkreślający bardziej naturalny, które możemy uzyskać poprzez wklejenie kępek rzęs. I tu też rynek poszedł do przodu bo mamy dostęp już do różnych rozmiarów tych kępek.

Odkąd zaczęłam malować- za każdym razem biegałam do najbliższej drogerii by kupić sobie zapas takich opakowań. Były to takie firmy jak "Top Choice", "Inter Vion", kępki rzęs "Ardelle"(one były wtedy najdroższe) hehe więc szukało się tańszej opcji...długi czas zamawiałam tez kępki od przedstawiciela firma "Reed"..ale wszystkie te kępki miały jeszcze zakończenia szypułkowe (czyli te kuleczki na końcu) a nie płaskie takie jak teraz ma już większość modeli :)

Kiedy nastały czasy Aliexpress i nasz rynek zalewała fala napływających akcesoriów wybór ten się bardzo zmienił. Wiele dziewczyn miało takie rzęski dostępne stacjonarnie np. na halach w Warszawie, inne zamawiały z allegro bądź z ali. Ja również starałam się mieć duży zapas rzęs by nie było momentu kiedy by ich zabrakło!



Nie wiem jak u Was ale nie zawsze opakowania rzęs były sobie równe i takie same...czasem kępki były zbyt"płaskie", proste bez ładnego skrętu..czasem źle wyrywały się z pudełka i większość z nich po wyrwaniu zupełnie traciła formę lub rozpadała się ...podczas wysyłki ich pudełka bardzo często ulegały zniszczeniu i dostawało się je połamane...niby szczegół..ale w kufrze wizażysty nie fajnie wyglądają zniszczone opakowania...często z ostrymi krańcami, że pokaleczyć się można!

No ale dobra przejdźmy do sedna!
W końcu nastał taki czas, że trafiłam na ludzi, którzy w branży urodowej mają swoje miejsce. Pomysł pojawił się już dosyć dawno..ale niestety by dalekosiężne plany zaczęły wcielać sie w życie potrzeba czasu...czasu, pomysłu, testów, pieniędzy, nieudanych prób, ludzi do pracy...ehhhh generalnie nie jest to takie proste jakby się wydawało.
Ale udało się!
Bardzo naciskałam by jeśli mogą zaczęli wprowadzać na rynek kępki rzęs. Są one nam wszystkim bardzo potrzebne! i nie znam chyba żadnej wizażystki, która by wykonywała makijaże bez zagęszczenia rzęs! to już chyba po prostu norma, ze makijaż okolicznościowy wymaga mocnej, pięknie wykończonej ramy oka :)
Zanim przystąpiło się do produkcji, trzeba było dokładnie zbadać rynek, co mamy, jak to wygląda, co chcemy a czego absolutnie mamy unikać...jak ma wyglądać cały design, jakość, tworzywo, grubość, rozmiary itp...i tak przystąpiłam do testów, co bym chciała, jakie mam oczekiwania, co by mi się spodobało a co mnie totalnie wkurza w innych kępkach, firmach itp...Pierwsza seria (pierwszy wypust rzęs) nie spodobał mi się, nie do końca się dogadaliśmy, czasem chce się za dobrze od razu a jednak czasem czas działa na nas zbawiennie i dzięki temu uczymy się na błędach, potem możemy coś poprawić i udoskonalić.


 etapy krytykowania :)               

 i porównywania rożnych modeli


Oglądałam, krytykowałam, podsuwałam nowe pomysły, tłumaczyłam co zmieniamy, robiłam zdjęcia, dzwoniłam, pisałam...aż w końcu, pewnego dnia- otrzymałam swoja paczuszkę, w której odnalazłam własnie to co chciałam na tamten czas i etap produkcji osiągnąć :)!!! ucieszyłam się mega! Od razu wykonałam telefony, podekscytowana opowiadałam wrażenia które mi wtedy towarzyszyły! Tak, cieszyłam się bardzo bo wiedziałam, że miałam w tym jakiś swój wkład, że mogłam swoim doświadczeniem komuś pomóc, nakierować i stworzyć coś co zawsze będzie poszukiwane na rynku!
Do tego dobra cena! Bo kto lubi kupować drogo? zawsze szukamy czegoś w konkurencyjnej cenie, od dobrego sprzedawcy do którego mamy zaufanie! po co przepłacać?
I tak małymi krokami, firma clavier.pl powoli rozbudowuje swoja stronę, wprowadza rożne akcesoria do makijażu,stylizacji paznokci i rzęs, które możemy znaleźć praktycznie wszędzie w internecie."I
 tak dokładnie 2 maja 2018 zostały wysłane paczuszki do różnych wizażystek w Polsce, każda ma ogrom doświadczenia, swoje potrzeby, odczucia i na pewno będzie w stanie ocenić czy warto po taki produkt sięgnąć, czy jest wart swojej ceny, czy coś można w nich jeszcze zmienić lub zacząć produkcję kolejną- tym razem np. kępek rzęs grubiutkich, gęstych...tak by każda z nas na rynku znalazła coś dla siebie. Wiem z własnego doświadczenia, że nie każdy lubi mega grube rzęsy, mega długie i w ogóle takie do "grzywki" :) wiele kobiet lubi podkreślone oczko, z subtelnym efektem rzęs, nie za długie, nie za krótkie itp. Myślę, że warto mieć taki wybór na rynku! Kto wie, być może firma clavier.pl wprowadzi kępki, gęstsze do np. 20 włosków w kępce a może coś innego...ważne, żebyśmy miały taki wybór i wiedziały gdzie go dostać!

Jak widzicie można zauważyć, że kępki maja piękny skręt C, idealne wywinięcie każdej !
Ponadto bardzo łatwo odklejają się od paska z klejem! koniec ze zniszczonymi kępkami!
Opakowania jasne, lekkie, z solidnego tworzywa i zapięciem, które łatwo "zsunąć" bez wyłamywania ząbków (one na siebie nie zachodzą)
Tło w opakowaniu jasne, przejrzyste, widzimy początek i koniec kępki, opakowanie ma niskie krawędzie, wiec wydobycie kępki czy to palcami, czy pęsetą nie będzie trudne!
Napisy w języku Polskim, naklejeczki z rozmiarami, skrętem na każdym opakowaniu w tym samym miejscu. Dodatkowo podana strona www.clavier.pl tam gdzie można je nabyć :)


Mam nadzieje, że będziecie zadowolone! cena na powitanie to tylko 7.49zł za opakowanie, do wyboru jak narazie mamy rozmiary 8mm, 9mm, 10mm, 11mm, 12mm oraz 13mm i 14mm dla fanek mega długich rzęs! :) oczywiście będą pojawiać się na stronie clavier.pl, być może pojawią się niebawem także na allegro :)
http://www.clavier.pl/

****
Jeśli już je macie, bądź nabędziecie dajcie znać co myślicie? co byście zmieniły, co można byłoby jeszcze poprawić a może coś nowego pomyśleć?
Dajcie znać! jesteśmy otwarci na wszelkie konstruktywne słowa krytyki, słowa aprobaty i zadowolenia oraz wszelkie sugestie!
Możecie pisać też tu w komentarzach
lub:

link do kontaktu z firma:
                                                        http://www.clavier.pl/kontakt-2/

a poniżej link do filmiku jak rzęski prezentują się na oczku w makijażu ślubnym :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!