Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

czwartek, 10 stycznia 2013

Witajcie :)
Dziś post na temat baz pod makijaż firmy Delia.  Bazy te dostały się w moje rączki dzięki wygranej w konkursie na fanpage Delia Cosmetics. Wygrana była miłym zaskoczeniem, wybrałam bazę białą , która miała za zadanie wygładzić i przedłużyć makijaż...ale przyszła do mnie baza zielona redukująca niedoskonałości i zaczerwienienia. Żal mi się troche zrobiło, że nie dostałam tej co chciałam ale i tak byłam zadowolona :) Podziękowałam za tą co juz przyszła a ku mojemu zaskoczeniu Delia Cosmetics wysłała do mnie jeszcze kolejną-czyli tą co chciałam :) i powiedzieli ,żebym zatrzymała dwie bo to była ich pomyłka. Oj...wielkie dzięki :) Ucieszyłam sie podwójnie :)))

Baz pod makijaż nie używam codziennie ale tylko wtedy jeśli planuje jakieś dłuższe wyjście bądź spotkanie i chciałabym wyglądać świeżo jak najdłużej. Mam tłustą cerę i zazwyczaj po kilku godzinach zaczynam się świecić. Jest to moja zmora, dlatego zawsze przydaje się zmatowienie i utrwalenie makijażu :)

Bazy mam już ok 2 miesięcy , wypróbowałam je na sobie i na znajomych. Efekt Rewelacyjny!

Bazy pod makijaż z linii Free Skin Make Up zostały opracowane specjalnie z myślą o zdrowej, pięknej cerze. Delikatna formuła Free Skin nie blokuje porów i umożliwia oddychanie komórek skóry, dzięki czemu cera zyskuje świeży i naturalny wygląd. Bazy dostępne są w trzech rodzajach, dopasowanych do różnych rodzajów cery. Biała baza wygładzająca odpowiednia dla każdego rodzaju cery, zapewnia intensywne nawilżenie i wygładzenie. Różowa baza rozświetlająca dla cery normalnej i mieszanej gwarantuje delikatne rozświetlenie i absorbcję nadmiaru sebum. Zielona baza dla cery naczynkowej i z przebarwieniami redukuje zaczerwienienia i niedoskonałości. Bazy z linii Free Skin Make Up nadają skórze wyjątkową gładkość i przedłużają trwałość makijażu na długi czas.
 
Free Skin Make- Up BIO BASE baza pod makijaż redukująca zaczerwienienia i niedoskonałości - dedykowana jest cerze naczynkowej i z przebarwieniami. Baza stanowi dobry podkład pod makijaż, przedłużający jego trwałość. Doskonale rozprowadza się na skórze idealnie wygładzając ją, zmniejszając zaczerwienienia i niedoskonałości.
Kluczowe składniki:
  • Kofeina – redukuje zaczerwienienia i stymuluje mikrokrążenie skórne
  • Hydomanil – intensywnie nawilża
  • COLOUR BALANCE-koryguje niedoskonałości i wyrównuje koloryt skóry
  • Velvet skin – absorbuje nadmiar sebum
Pojemność: 55 ml, Cena: ok. 23,95 PLN  (źródło dlalejdis.pl)
 

 Z natury jestem pieguskiem, mam niedoskonalaości na skórze w postaci przebarwień i widoczne ślady cery naczynkowej. Zobaczcie efekt nałożenia na twarz:
Po prawej stronie pół twarzy z nałożoną bazą (zieloną)a po lewej moja naturalna. Zobaczcie jaki efekt rozjaśnienia nadała baza, zmniejszyła widoczność zaczerwienienia i niedoskonałości. A dodatkowo ma jeszcze za zadanie wydłużyc trwałość makijażu :)

Polecam ją szczególnie osobom o podobnym problemie, czerwonej twarzy, cery naczynkowej, cery z niedoskonałościami  czy przebarwieniami z którymi może sobie nie poradzić podkład.


Opis baz:Free Skin Make- Up BIO BASE rozświetlająca baza pod makijaż - baza przeznaczona jest dla cery normalnej i mieszanej. Przedłuża trwałość makijażu, nie blokując porów i oddychania skóry. Dodatkowo delikatnie rozświetla i wygładza cerę, jednocześnie absorbując nadmiar sebum.
Kluczowe składniki:
  • Prestige Shine- drobinki zapewniające piękne rozświetlenie skóry
  • Hydomanil – intensywnie nawilża
  • Velvet skin – absorbuje nadmiar sebum
Pojemność: 55 ml, Cena: ok. 23,95 PLN


Kolejna baza która posiadam, to baza biała:
Free Skin Make-Up BIO BASE wygładzająca baza pod makijaż przedłużająca trwałość makijażu – przeznaczona jest do każdego rodzaju cery. Doskonale rozprowadza się na skórze pozostawiając ją aksamitnie gładką i intensywnie rozświetloną. Stanowi bardzo dobry podkład pod makijaż, przedłużający jego trwałość.
Kluczowe składniki:
  • formuła SME (STAY-on Make up Effect) – zapewnia trwały makijaż oraz aksamitną gładkość skóry
  • kwas hialuronowy – intensywnie nawilża
Pojemność: 55 ml
Cena: ok. 23,95 PLN
 
Mogę ją stosować dla każdego o przeznaczona jest dla każdego typu cery :)

Linia Free Skin Make-Up zawiera także:
  • BIO FLUID nawilżająco - korygujący
  • BIO BB CREAM nawilżający krem z dodatkiem podkładu 7 w 1
Bio Fluid z białym szafirem to kosmetyk stworzony z myślą kobietach, które chcą uzyskać efekt perfekcyjnego makijażu i zdrowej, pięknej skóry. Specjalnie opracowany skład 
z zawartością nawilżającego Fucogelu i lekka formuła gwarantują swobodne oddychanie komórek, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze i nie blokując porów. Zawarte w podkładzie specjalnie dobrane pigmenty mineralne i biały szafir sprawiają, że cera jest rozświetlona, niedoskonałości skorygowane, a koloryt skóry wyrównany.
Bio BB Cream 7 w 1 to nawilżający krem z dodatkiem podkładu. Kosmetyk jednocześnie doskonale nawilża, wyrównuje i poprawia koloryt skóry. To produkt stworzony specjalnie z myślą o kobietach pragnących uzyskać idealnie wypielęgnowaną i zadbaną cerę przy użyciu jednego kosmetyku. Może służyć jako nawilżający krem do codziennej pielęgnacji lub delikatny podkład korygujący. Lekka konsystencja kremu BB idealnie rozprowadza się na skórze, bardzo dobrze się wchłania, nie blokując przy tym porów.(źródło ibeauty.pl)
 
Co prawda ja mam narazie 2 bazy, uważam że jej cena nie jest wygórowana za 55ml. Używam je sama jak i równiez nakładałam je znajomym wykonując makijaże (sylwestrowe, studniówkowe) i wiem, że nie zawiodły! Napewno przedłuzyły trwałość makijazu jak i przyczyniły się do poprawy wyglądu cery i zamaskowania niedoskonałości.
Użytkowanie nie sprawia problemów, dobrze rozprowadza się na skórze, ma dosyc przyjemny zapach :)

Czy macie lub miałyście te bazy? jesteście tak zadowolone jak ja? A może polecacie inne swoje ulubione? Dajcie znać :)

26 komentarze:

  1. wow rzeczywiście jest różnica :) przyjrzę się im jak skończy się moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no roznica jest i to sporo , powiem Ci ze zaciekawilas mnie te baza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze! Super, że piszesz:) Ja w sumie mam jedną z Oriflame i jedną z Dax'a :) Ale tą zieloną bardzo chętnie bym sobie sprawiła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt , chyba sie tez na nie skusze bo mialam juz dwie buteleczki wygladzajacej z Sephory i za drugim razem sie zawiodlam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem proste i tańsze rozwiązania są najlepsze :)

      Usuń
  5. No duża różnica. Mam bazę z Soray(i?) i prócz wyczuwalnego efektu wygładzającego nie widać różnicy. Niestety pieron już się kończy i rozglądam się za nowym w granicach cenowych właśnie 20-30 ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, jest kilka do wyboru więc jest w czym wybierać i dobrać coś własciwego dla siebie :)

      Usuń
  6. Wow, przydałaby mi się zielona i biała :) szczerze nigdy jakoś specjalnie się nie interesowałam bazami, ale te kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie widać różnicę! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o niej ale nie miałam okazji spróbować, różnice widać!

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, nie spodziewałam się, że taki efekt będzie.:)Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze świetna recenzja dobrze że ją zrobiłaś :)))) bankowo po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli kończy mi się juz zielona więc napewno ją sobie zamówię, bo cena kusi a efekt już znam :)

      Usuń
  11. Milo ze strony firmy ,ze naprawili swoj blad podwojnie!:)
    Bardzo mnie zaciekawilas tymi bazami,musze sie za nimi rozejrzec;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, myslę, że świadczy to o nich bardzo dobrze, że dbają o wizerunek firmy jak i o klientów :)

      Usuń
  12. Chyba się zainteresuję bliżej ich produktami. Efekt jest naprawdę zadowalający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę warto, cena nie jest wysoka za 55ml super bazy!

      Usuń
  13. Hmm ja czytałam sporo opinii na tema zielonej bazy i w 80% dziewczyny nie były zadowolone. Sama chętnie ją przetestuję, ale jak będzie w promocji, bo 23 zł to wg mnie za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  14. a gdzie taka baze mozna dostac?

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej nie znam ale efekt masz niezły... choć powiem Ci że ja mam swój ulubiony z cashmere i kryje ładnie moje piegi i zmarszczki :D Także również polecam:https://www.facebook.com/kosmetyki.cashmere/photos/pb.117048218360269.-2207520000.1400014211./625527684178984/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!