Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

niedziela, 6 stycznia 2013

Kolejny pomysł na projekt orientalny, co prawda zrobiłam taką sesję jakiś czas temu ale pokaże Wam fotki jakie mi wyszły. Modelką jest moja prześliczna i fotogeniczna Asia, którą juz widziałyście na innych moich fotkach.
Kiedy wykonywałam ten makijaż inspirowałam sie zdjęciem jakiejś modelki z internetu. Starałam się nałożyc kilka kolorków i zrobić go na "bogato" :)

 
Sesja była robiona w wakacje, także jakis czas temu :) Przepraszam za wszelkie niedociągnięcia :) teraz widzę co mogłabym poprawić by było ładniej :)
 
efekt indyjski uzyskałyśmy dzięki zawieszonym na głowie blaszkom :)

w makijazu zostały użyte kolorki złote, fiolet, biel, czarń, zieleń, granatowy

w wew. kącik oka przykleiłam cekiny, fajnie sie świeciły przy błysku lampy :)
 
 
 Tu zmieniłyśmy stylizację na "Piratka z Karaibów" :)



 Najlepsze zdjęcie z całej sesji to te powyżej. Nazwałam je "Pawie pióra" :)
 I pomimo ,że zdjęcia były robione w tym samym makijażu, to efekt był inny gdyż zmieniałam stylizacje dodając jaieś dodatki bądź zmieniając biżuterię :)

A oto zdjęcie którym się zainspirowałam :) Piękne prawda?
 
Postaram sie coś jeszcze zmalować na sobie, gdyż temat Indie jest bardzo piękny i można troszkę pofantazjować :) mam już pomysł, tylko musze znaleźć troszkę czasu :)
Buziaki :*

31 komentarze:

  1. Ale kreski świetne! uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż. Bardzo mi się podoba.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie ! Jestem pod wrazeniem , udalo Ci sie stworzyc cos cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż, na zdjęciach z chustą na głowie najlepsze ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No starałam się zrobić kilka stylizacji do 1 makijażu, tak by było ciekawiej :)

      Usuń
  5. Zdjęcie inspiracja ok, ale Twoje lepsze. A dlaczego? Bo tamto to w połowie PhotoShopowa maska, a u Ciebie po prostu makijaż i b.dobra praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)miło słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  6. Pięknie wyszło! super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow, piękny, teatralny makijaż ! :)
    będę tu częstszym gościem, obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście zapraszam do częstszych odwiedzin :)

      Usuń
  8. pięknie wyszło! dużo lepiej wyszło Tobie niż na tej lali z fotoszopa. ktoś tam przesadził i wygląda jak lalka barbie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cieszę się, że sie podoba choc czasem ubolewam nad tym ,że nic w programie dla estetyki wygładzić nawet nie umiem... :(

      Usuń
  9. ale zaszalalas!!!!
    jestem pod wielkim wrazeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i faktycznie czuć indyjski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To niesamowite jak można stylizacją zmienic charakter.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze - piękna dziewczyna, po drugie - genialny makijaż!!! Oryginalne zdjęcie piękne, co z tego jeżeli jest przerobione i podrasowane. A Twój makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż jak i oryginał :)szkoda tylko ,że za mało ostrości wyłapałaś, ale nie przejmuj się ja też nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi sie podoba! a to spojrzenie modelki, nawet nie przeszkadza mi brak ostrości, ma to swój urok, zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaz i stylizacje bombowe:) uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!