Slide # 1

Makijaże

Makijaże na sesje zdjęciowe Czytaj więcej...

Wizaż

Wizaż

makijaż i fotografia to moja pasja. Samouk, pasjonatka wizażu, koneserka kobiecego piękna... Czytaj więcej...

Slide # 3

Ambasadorka

Jako Ambasadorka Astor tworzę makijaże do publikacji... Czytaj więcej...

Slide # 4

Stylizacje

Uwielbiam makijażowe stylizacje, to niesamowite jak makijażem możemy wyrazić dany temat pracy, jak upodobnić się do "kogoś" lub "czegoś"... Czytaj więcej...

Slide # 5

Sesje zdjęciowe

Makijaż na sesje zdjęciowe. Współpracuję z fotografami przy sesjach zdjęciowych jako wizażystka... Czytaj więcej...

Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

Nie jestem posiadaczką pięknych i kształtnych brwi...niestety...ale generalnie w niczym mi to nie przeszkadza i poprostu umiem sobie z tym radzić :)
Zazwyczaj brwi podkreślałam czarna kredką zanim nie zaczęłam używać cieni do brwi.
Mowa tu o Inglocie # 562 i 563 bo takie właśnie posiadam :)

Pokaże Wam na zdjęciu jak to wyglądało u mnie(zdjęcie robione jakis czas temu jak miałam jeszcze ciemne włosy-więc brwi były robione ciemniej)
Teraz znów jestem blondynką, więc maluję je odrobinę jasniej :) ale używam i tak ciemnego brązu matowego # 562 dla brunetek :)


Czarna kredka czasem sie mazała, zostawiała nieestetyczne smugi, łatwo było nią "popsuć" brew nakładając jej za dużo. Teraz zdecydowanie nie zamienię już cieni na kredkę!
Cieniami można zrobić bardziej precyzyjną brew, nadać jej kształt, zagęścić, rozetrzeć...

A tu macie swatche :)
Numerek 562 matowy brąz ciemny i numer 563 matowy sredni brąz -
(wpadający trochę w rudawy odcień)
 

Moje brwi nie zawsze tak wyglądały, jeszcze parę miesiecy temu były "wybrakowane" czasem
 nie tak "wydepilowane" a jednak potrafią zmienić wyraz twarzy! Wiem, że zawsze niedoskonałości mogę domalować :D
Osobiście lubie taki "mały look"- przerysowany :) Ale oczywiście w granicach rozsądku!
Najważniejsze by potrafić podkreślić swój naturalny wygląd :)
 
A wy czym malujecie brwi? wolicie naturalne? czy macie jakieś inne sposoby?

13 komentarze:

  1. swietnie nadaje sie na brew, wygląda bardzo ładnie i naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tymi cieniami można malowac też normalnie powiekę :) nadają się do wszystkiego :)

      Usuń
  2. ale świetnie to wygląda :) bardzo mi się podoba efekt ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobry efekt muszejej poszukac na necie skusilas mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedzielę bedę w Iglocie :) zów sobie coś upatrzę dobrego :) Może tym razem wosk do brwi..mmm niewiem! ale skusić się warto!

      Usuń
    2. Czy ciń jest dostępny osobno, czy trzeba całą paletkę kupić?

      Usuń
  4. ja się boję tak mocno podkreślać brwi. delikatnie je uzupełniam brązowym cieniem z paletki sleek oh so special, bo naturalnie wygląda na moich brwiach. czasami się przydają do niektórych stylizacji mocniej podkreślone brwi, ale ja staram się unikać. Tobie jednak to bardzo dobrze wychodzi i ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję :)
    Własnie chodzi o to by umieć do siebie dobrać odpowiedni kształt, kolor...
    Nie zawsze mi to wychodziło :) ale kiedy przeglądam swojej stare fotki z makijazami to naprawdę ten element bardzo się rzuca w oczy :)- "brak brwi"
    Przerysowane brwi jak i ich za małe podkreslenie zakłócają ogólny LOOK :) warto więc podczas wykonywania makijazu te rzeczy zrównoważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo ladny ksztalt brwi , ja juz nie raz bylam u kosmetyczki zeby cos zrobila z moimi brwiami ale za kazdym razem konczy sie to nie tak jak powiino i wygladam okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) moje brwi wymagaja poprawek, raczej bez ich poprawienia(pomalowania) nie wychodzę-to tak jak z tuszowaniem rzęs :)
    Może powinnas zmienić kosmetyczkę albo zasugerować porządany kształt? ja nie raz miałam za mocno wydepilowane brwi albo w łuk albo coś innego..teraz "zapuszczam" i troszkę je koryguję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze używałam kredki w kolorach brązu, ale ona trochę osłabiała włoski, które wypadały. Po odkryciu cieni i dobraniu odpowiedniego koloru(+ olejek rycynowy)brwi są lepsze, łądniejsze a i samo podkreślenie wydaje mi się ładniejsze niż kredką :)
    Świetna przemiana brwiowa! :)
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam mocno podkreślone brwi, niczym Rita Ora. Na chwilę obecną nadaję i wypełniam je czarną kredką, ale własnie przestało mi się to podobać u mnie, uważam że moje brwi zrobiły się trochę krzywe, mimo iż każdy mówi mi, że są wporządku i chcę również kredkę zastąpić cieniami Inglota. Nie wiem tylko czy postawić na czarny cień czy raczej ten ciemny brąz, który Ty pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wszystkie komentarze.
Z reguły staram się zawsze na nie odpisać i odwiedzić przy okazji Wasze blogi :)
Pozdrawiam!